Minigim20 Kizlar 26 haftalık hamileyim bugün belim sırtım çok ağrıyor kendimi yoracak çok bı şeyde yapmadım normal mi durduk yerde böyle olması başıniza geldi mi bu haftalarda olanlar
Hulyamert- Minigim20 bende de var aynı sorun uyutmayan bel ağrısı sabaha kadar dönüp duruyorum bir de üstüne nefes darlığı ve çarpıntı allah bebişlerimize sağlık versin ne diyelim🤷♀️
Semazrl Minigim20 ben 37 deyim artık ağlıyorum dayanamıyorum sırt ağrısına diye 😀 Allah yardimcimiz olsun dogurmadan gecmicek gibi
Minigim20 91ARIN91ASK geçmiş olsun sana da canım benim şimdiye kadar yoktu böyle bı şikayetim ama bugün oldu nedense
Minigim20 91ARIN91ASK evet canım valla uzanıyorum geçsin diye bı iş yaptığım yok yattigim yerden bile agriyo
Minigim20 Hulyamert- doktoruma danisacagim canım bende bı daha gittiğim de herkes yaşıyor sanırım normal bı durum da en azından aza indirmek için belki yapılabilecek bı şeyler vardır sorup öğrenmek lazım
Minigim20 Semazrl sağol canım senin de Allah yardımcın olsun sen sona gelmis sayılırsın darısı buzlere inşallah sağlıkla 🙏
010604 Bende 26 haftalığım.. Aynı şekilde sırt agrısı var. Özellikle akşamları daha çok oluyor. Normaldir diye düşünüyorum sonuçta can taşıyoruz. Sabredelim inşallah 🙂
Rumeysa10 Minigim20 benim de yakışık bir saat oldu 23+6 yım çok ağrıyor serklajlıyım fazla gidip gelmiyorum neden oldu bende anlamadım
Minigim20 Rumeysa10 canım genelde oluyormuş arkadaşların da yazdığına göre istirad etmek de fayda var