Mavis43 Merhaba biz bu hafta 5 + 1 gün olduk daha kesemizi ve kalp atışı görmedik sabırsızlıkla bekliyorum gören var mı
PelinK Mavis43 daha erken tatlım biz de 5.haftalarda gittiğimizde boş kese vardı 7+4 de gördük bebeği ve kalp atışını
PelinK Mavis43 benim 26.000 lerde çıkmıştı artık laboratuvarda mı yanlışlık oldu bilemiyorum ona rağmen göremedik 😅