Semashbl Kızlar iyi akşamlar nasılsınız 😊 yardımınız lazım kayınbabamın ismi Seydi vefat etmiş adını koymak istiyorum ama yanına başka isim de istiyorum ne yakışır yanına fikir verin lütfen 🙏
Semashbl Gizemshn buna benzer Seydi Ali önerdiler aslında Ali yi de Ahmet i de severim ama ikisi de eski isim gibi geliyor bana 🙂
Semashbl Eşimin beklentisi yok açıkçası ama bütün sülale bekliyor malesef kendi annem de koymamdan yana koyacağım da ama tek olsun istemiyorum 🤷