Mucizeannesiiii Merhaba iyi akşamlar ben nasip olursa bu hafta doğum yapicam sezaryan vajina da kanama oluyor mu ne ped kullandınız yardımcı olur musunuz..
ssuleeyuce Mucizeannesiiii tabiki oluyor. Ilk basta pelte pelte geliyor hatta icindeki pis kan akiyor. Ben ilk dogumumda ogluma aldigim bebek bezinin kenarlarini koparip kullandim cunku cok fazla kanama oldugu icin normal.pedler yeterli olmuyor. Simdide e bebekten lohusa pedi aldim oda bebek bezi gibi cok kalin kenarlari yok sadece.
annepanda Mucizeannesiiii oluyor tabi sezeryan bebegin dogma sekli. Ama rahimin temizlenmesi hep ayni kanamamiz olacak baziları daha cok oluyor diyo hatta. Depend kullanabilirsiniz. Ben kurtajdan sonra cok rahat etmistim. Hatta yogun zamanda arasina oed koyup surekli onu atmistim. Normal pedlere hakim olmak cok zor..
Beyzan Mucizeannesiiii arkadaşların dediği gibi kanama oluyor depend var direk bunun için yapılmış bir ürün kilot bez gibi. Kayma vs yapmıyor çok rahat kesinlikle tavsiyem. Hiç bebek beziyle vs uğraşma 1 paket de olsa al koy bence benim kanamam coktu 2 paket bitirdim
Bebek-geliyor Mucizeannesiiii ben e bebekten 1 paket depeend 1 paket lohusa pedi aldım ama çoğu kişi yetişkinler için olan mesane pedi de kullanıyor 🤷♀️ ilk deneyimim o yüzden bende bilemiyorum normal ped de aldım.
Babyy1S Mucizeannesiiii evet oluyor adetten daha fazlası oluyor hatta normal ped kesinlikle kurtarmaz bana hasta bezi takmislardı o pis kanı atiyor vucut depend oneririm ama sezaryen dogumda bana doktor kullandirtmadı hasta bezi kullandirdi ayaklaninca depend kullanmistm