Busracobann ben İzmir depreminde evde yalnız yakalandigimdan beri uykuda da dahil olmak üzere hep deprem olur gibi sarsıntıyla firliyorum yüreğim ağrıyor artik
Hepimize geçmiş olsun bostanli’dayim Bayraklı’da olsam hepten kafayı yerdim heraldeki evimde çatlaklar var şuan da