Demirilay ya sağlıkla kucağına al inşallah bende istemiştim ikiz ama sanırım tek tuttu bilmiyorum 10 günümde kanda 183 çıktı 13. Günde 387 çıktı sanırım tek ay keseyi ve kalp atışını duymadan sevinemiyorum bile garip hissediyorum kendimi hamilemiyim değilmiyim hem korkuyorum hem çok heyecanlıyım