NiceNice adile27 canım bana doktor 12 ve 15. Günde kan yaptırdı. 12 de çıkar ama garanti olsun diye 15. Günde testi tekrarlattırıyorlar.
Sureyyaa adile27 12. Gün kanda 27 çıkmıştı değerim sonra iki günde bir 3 kere falan tekrarladık yükseliyor mu diye ama tuttuysa kesim çıkar 12. Gunde