12.haftakı detaylı ultrasnda burun kemıgı cok kucuk demıstı doktor ıkı hafta sonra bakalım tekrar demıstı bugun yıne buyumemıs olarak gozlemledı nifty testı ıstedı, dıger her sey normal yasımda 29 bu ıkıncı cocugum olcak allah nasıp ederse cok duyuyoruz ettaftan down suphesı soylenıp saglam dogan bebeklerı ama bukdr burun kemıgı cok kucuk denılıp sonra testlerde bse cıkmayan varmı merak edıyorum. Tarama testı yaptırmadım bu arada detaylıda ınceledı doktorum kendısı perınatlog zaten pazartesı gunu nıfty testı ıcın kan verıcem