pinar92_ Oğlumuuuz geliyoooor🧿🧿🧿🧿🧿 Darısı tüm isteyenlere ve cinsiyet için gün sayanlara inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah🙏🏻💙💙
Deryayurt pinar92_ aminnn inşallah benimde oğlum olacak hayırlısıyla ultrason fotosu var mi merak ettim 🙈♥️
pinar92_ Kahvelim_ 16+1 bugün kesin öğrendik ☺️ 12+2 de tarama testinde de erkek gibi ama diğer kontrolü bekleyelim demişlerdi doğru çıktı😌😌
pinar92_ Deryayurt teşekkür ederiz sizede hayırlı olsun sağlıkla gelsinler inşallah💙💙💙 ultrason var tabii ama yüklenmiyor malesef :(
pinar92_ Deryayurt [url=https://hizliresim.com/Yah9tE][img]https://i.hizliresim.com/Yah9tE.jpg[/img][/url] oldu mu bi bakın 👶🏻
pinar92_ Deryayurt eveet bunda belli olmuyor hatta eşim özellikle sordu kesin demi diye pipi fotoğrafınıda çekti 🙊 12.haftadaki ultrasonda çok çok daha net belli oluyordu burada bi arkadaş vardı tahminde bulunmuştu hatta doğru bilmişti o da ☺️☺️
Emircan pinar92_ 12. Haftanın usg sini yükleyebilirmisin canım bakalım bizlerde :) bizimkilerle benziyormu diye
pinar92_ Emircan [url=https://hizliresim.com/Vb5o9H][img]https://i.hizliresim.com/Vb5o9H.jpg[/img][/url] ☺️☺️☺️