Ogretmenanne35 yaparlar bence eger o doktordan memnun kalmazsan sana ömür keskini öneririm ben kemalpasadayim kendisi benim doktorumdu tayini cıkmıs ve o hastaneye gitmis mükemmel bi doktor. Sana zahmer olmazsa gittiginde o hastanede ayrıntılı ultrason yapiliyor mu diye sorar misin bide randevusuz bakiliyor mu yani randevu yok cnku normal giris sıra alınsa perinatoloji bölümüne öyle bakılır mı diye sorabilir misin