Esra_80_ ben hiç sormadığım halde necati bey 11. Hafta ortalarında bebeğin erkek dedi. Sonra her kontrole gittiğimde de 25. Haftaya kadar bebeğin erkek annesi dedi. Tam 5 kere cinsiyet söyleyince hocam bu beşinci söyleyişiniz kesin erkek ben artık biliyorum diyip şaka yaptım. Her seferinde unutuyorum diyip gülmüştük. Diğer doktorlarda mutlaka söylüyorlardır😊