Aysenurogretmen Merhaba arkadaşlar. 2 gündür kasığımın üstünde alt karnımda ara ara sızlamalar hissediyorum. Bu normal mi böyle olan var mı? Birde aşt karnım hafifen büyüdü gibi 🌼🤲🏻 böyle olanlar var mı ve bu haftalarda yaşadıklarınızı anlatır mısınız 🌼
BegumIscanTunc Aysenurogretmen 11+3 haftalığız canım bendede 2 gündür var sancı gibi sağ tarafımda oluyor kasık ağrısı ve karnımın içinde sancı araştırdım bu haftalarda normalmiş bebek ve kese büyüdüğü için o kısımdaki kaslar geriliyormuş hatta bazen bu ağrı bacaklarada vurabiliyormus çözümü uzanıp bacağını toparlamak rahatlatıyor
Teacherella1 Aysenurogretmen bugun gün boyu bu sızlamaları ağrıları çekiyorum🤦🏻♀️, 11+6 çarşamba 2li teste gideceğiz
gulsahgul26 orkide21 bu haftalarda kabızlık ishal olabilirmiş doğum kitabında okumuştum bendede kabızlık vardı hayatımda hiç oldugumu bilmem ama normalmiş oda bu haftalarda tabi çok sürmesini engellemek lazım
merveklyc Aysenurogretmen Karnım büyüdü belli oluyor artık. Belim ağrıyor hafiften kasıklarım da ağrıyor ama çok rahatsız edici şekilde değil ağrılar 🌸
Sumc Aysenurogretmen benimde var ağrım bugün kontrolüm vardı sormayı unuttum ama enfeksiyon çıktı idrarda belki ondan da olabilir. ikili tarama yaptırdım. Ultrason da şükür bir sıkıntı çıkmadı. 1 tüp kan aldılar. Eğer bir sorun varsa da ben ondan vazgeçmem ama önceden bilip kendimi ona göre eğitmek bilgilendirmek istiyorum.