Artık nefes alamıyorum. Ve canım çok yanıyor oğlumun hareketlerinden ötürü. Yavrucaklar da sıkışmış durumda artık😞 rahat uyku uyumak için yaptığınız bir şeyler var mı.. gece uykularına hasret kaldım. belim ağrıyor ve duvarlar ağzıma kapanıyor sanki. Gündüz de ağrılı geçiyor kasılmalar filan🤦🏻♀️ Doktorum istersen bir kaç güne suni ile başlatalım doğumu dedi. Suniden çok korkuyorum ama ne yapayım kafam çok karışık. 🤯