Happy_27 evet canım Dilara basat normal doğuma meyilli ve normal doğum yaptım 🙏🏻🧿🥰yazdığım. yoruma tekrar bak sezeryana meyilli olan Emel hoca yani ben öyle duydum🤷🏻♀️
Ya doğum sırasında temizlikçiden tut hemşire ebelere kadar İnan hepsi çok iyi çok sıcak dilllerinden canım gülüm düşmedi doktor geldi tam doğum anında oda öyle güç verdi öyle cesaret verdiki anlatamam hakkaten çok iyi bi doktor Allah onlardan razı olsun çok dua ederek çıktım ordan 🤲🏻♥️🥰