Nuuuurrrr Kızlar merhaba doğum yapalı 3 gün oldu ama bağırsaklarımdan sesler geliyo gaz yapabiliyorum ama sesler gitmedi nedeni bilen var mı
ssuleeyuce Nuuuurrrr anca duzelir yerine gelir daha yeni olmussunuz. Baktiniz gecmiyor kontrole gidince doktora solersiniz bi
imren91 Nuuuurrrr İlaç kullanıyorsanız onlar yapıyor. Benim de aynısı oluyor. Bağırsaklar çalışıyor kabız olmamak için
Nuuuurrrr imren91 ilaç antibiyotik felan kullanıyorumda kabız olmamak için kayısı ayva hoşafı içiyorum ondan olabilir mi acaba