Ecesuben Emel91 ben gidiyorum ilk bebeğimde de ona gitmiştim doğumu da o yaptırdı. Şimdiye ikinciye hamileyim önümüzdeki ay doğum olacak kısmetse
paradiseeeeee Emel91 Selda Hnm var orda ben ona gidiyorum zeynep Bedia Hnm iyi diyorlar Ali bey hakkında şikayet var.com da güzel yorumlar yapılmamış malesef