iki_can Kızlar nasıl gidiyor hamilelik. Ben hala mide bulantısı çekiyorum her şeyi yiyemiyorum. Şimdilik kilo almadım. Bir de gece karın ağrılarım çok oluyor. Sizde durumlar nasıl ?
Kadze iki_can valla bnm göbek çıkmaya başladı ikinci hamileligim. Başta bulantı oluyordu kesildi bugün yine aşırı bulantı oldu sürekli uyuyasim gelio
SeymaBrt iki_can aynı bende de. Sabah bulantısı, yemek yerken aniden mide bulantısı hrpsi var. Toplam 3 kilo verdim ben de.
iki_can Kadze benimde ikinci hamilelik. Zaten göbek vardı o yüzden şu an ki bebek mi göbek mi bilemiyorum 😂