Selam kızlar benim hamileliğimin başlarında hafif kanamam olunca doktorum progestan ilacını verdi fitil olarak kullanmamı söyledi 16. Haftada bıraktım şimdi 25 haftalık gebeyim karnın biraz sert yumuşatalım progestan yazayım sabah akşam kullan dedi. İnternetten bakıyorum düşük ve erken doğum riski dışında sertleşmede kullanılmasına dair bir bilgi bulamadım. Sizlerden bu durumu yaşayan var mı ?