aslzyn44 kızlar muayneye gıden yadan dogum yapan var mı muayne gıdıldıgınde eş te gırebılıyor mu yada perınotolojı bolumune gıden varsa yazabılır mı
Emel91 aslzyn44 ben sadece bugün kontrolümde öğrendiğim kadarıyla pandemiden dolayı hiç bir hastanenin doğumda eşleri almadıklarını öğrendim 🙁
Msydn6 aslzyn44 ben gidiyorum orada takipliyim memnunum doğum yapan arkadaşlarımda var onlarda memnun kalmışlardı benim doğumumda orda olucak inşallah🌸 genel olarak gördüğüm kadarıyla istisnai bir durum olmadığı sürece eşleri almıyorlar muayeneye
aslzyn44 Emel91 dogumda zaten gerek yok ya eşin girmesine oda heycanla kapıda beklesın tatlı bekleyısler bunlar muaynede baksa bebısımıze gorse yeter
aslzyn44 Msydn6 hadi ya cok uzuldum neyse zaten ayda bır oluyor kontroller 4 ayım kaldı 6 kere falan gııdp dogururum 😂