Canncmm Slm kızlar ben 17+0 dayım gebelik şimdilik iyi gidiyor 61 le hamile kaldım iki kilo aldım 🤔çok kilo almaktan korkuyorum doktorum haziran 19 da normal doğum için tahminde bulundu sezeryan için ise 9 haziran dedi. Sizlerin nasıl gidiyor❤️❤️
Byby99 Canncmm 15+4 üz bizde kabızlık, bel ağrısı ve eritema nodozum la uğraşıyoruz onun dışında iyiyiz 🥰 bize de 29 haziran normal doğum gözüküyor bakalım sezeryan şansım yok şuanlık ilk doğumum normal olduğu için bu da normal olacak büyük ihtimalle 🥰🥰
Busraaa5 Canncmm 19 haftamdayım bulantı ve kusmadan daha yeni yeni gözümü açabiliyorum hala tam geçmedi 7 kilo verdim henüz alamadım onun dışında sıkıntı yok çok şükür iyi gidiyoruz kızımla 🌸🌸 Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻
Cemrece Canncmm Ben de 17+4 um canim guzel gdiyor sukur kizimiz olucak insallah ilk gebeligim. Bana doktorum 8 haziran dedi ilk haftasi olurmus muhtemelen hayirlisi ❤ Ve 7 kg almisim 43 ile baslamistim 🙊
Canncmm Byby99 ben normal doğumdan biraz korkuyorum sezeryan olmak istiyorum bakalım doktorum ne önerecek sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza ❤️❤️
Atesbeyinannesi Benim de 16+3 geçmek bilmeyen baş ağrısı 😥 dışında bir sorun yok. İnşallah 24 haziran bizim de 🥰
Canncmm Cemrece benim de oğlum ☺️☺️Sen çok zayıfmışsın zaten sağlıkla alalım kucağımıza ben daha hissedemiyorum bazen hisseder gibi oluyorum ama yok değildir diyorum ama sabırsızlıkla bekliyorum ☺️
Mdnyldz Canncmm bende 17+0 ım 🤗 cok şükür hersey yolunda. kıpırtılarıni hissedince cok daha keyifli geçiyor günler
Atesbeyinannesi Canncmm Ben de çok korkuyorum fobi gibi bir şey oluştu ben de duyduklarımdan sonra ben kendim sezaryen isteyeceğim
Mucizemm02 Canncmm 13+5 olduk bugün, Allah nasip ederse 28 haziranda yaparız sezaryeni dedi doktorumuz 😍
Canncmm Mucizemm02 Sağlıkla alalım kucaklarımıza Allah isteywn bekleyen herkese nasip etsin inşallah ❤️❤️
Cemrece Aleyntokyo Nasil baski canim benim bazen bicak saplanir gbi oluyor sadece o da saniyelik geciyo hemen