Sydaklync benim ilk saat yüksek çıktı dahiliyeye yönlendirdi kadın doğumcum dahiliye doktoru da ölçüm aleti almamı ve yediklerime dikkat etmemi söyledi bir hafta boyunca düzenli olarak günde 6 kez ölç dedi , açlık 95, tokluk 140ı geçerse ölçümlerinde tekrar gel dedi , ama dikkat edince geçmedi bu değerleri o yüzden bir daha gitmedim şuan dikkat etmeye devam ediyorum ve ölçüyorum arada şekerimi