Size de danışmak istedim. Eşim 5 kilo 4 kilosu inek 1 kilosu manda sütü karışık almış. Yoğurt mayalamak için. Tabi eşimin hamileler manda yoğurdu yiyemez dediklerinden haberi yok. Ama kime sorduysam kesinlikle yeme dediler. Manda yoğurdu sadece 1 kilo ama gene de o ağır basar dediler. İçemicem için hepsini mayaladım eşim bitirmeye çalışıyor şimdi tek başına. Ama benimde çok canım çekti 3-4 kaşık kadar yedim. Sizin fikriniz nedir bu konuda. Gerçekten öyle bişey varmı normal doğuma engel olur mu.manda yoğurdu rahmi sıkılaştırıyor diye okudum o yüzden engel oluyormuş. Çocuk bir türlü doğmuyormuş😕