Linaninannesi_ Hiç mi hareket hissi yok, yoksa zayıf hareketler mi? Bizim bu haftalarda 1 hafta hiç hissetmediğim bile oldu, telaş yapmamaya çalıştım. Çünkü daha önce iki gün kadar hissiyat olmamıştı, gittik kontrol edildi, hem ilk hamilelik diye hem de bebeğin plasentası üzerini tam ortada durarak kapattığı İçin his geç başlat dediler. Sonrası tekrar bir iki gün hareket olmadı, aradık ve sıcak duş alıp sonrası bebe yağı ile karnına hafif masaj yap dediler, çok bastırmadan, sola uzandım bir kaç dk içinde önce hafif bir hareket oldu, yarım saat içinde de normal hareketler çok şükür başladı. Bebeğin aldığı bazı pozisyonlarda ve bu haftalarda his olmayabilir ya da zayıflar dediler. Yine de biz doktora gitmiştik önlem amaçlı gidin derim.. ♥️🧿🤲🏻