MrsYilmaz Betul-35 32 de başladığına emin misiniz? Benim cuma gunu kontrolum var 34+6 oluyorum o zaman. Ve ilk kez nst cekilecek
Gizemlimmio Busbus58 Ben 32de gittim başlatır diye bekledim ama başlatmadı. Pazartesi kontrolüm var 36 olduk bu muayenede girerim herhalde yoksa nstye girmeden doğurucam 😂
Haticeyuce31 Busbus58 bende 34 de başladı kuzum 37 ye kadar 2 kere girdim 37 den sonra haftada 1 gittiğimde girdim 39 dan sonra 2 gunde bir gittiğimde girdim 40+2de sagolsun teşrif etti beyefendi 😂😂
Betul-35 MrsYilmaz hastaneden hastaneye değişiyor olabilir. Beniö gittiğim hastane 32 de çekiyor ilk hamileliğim de de 32 de çekti. 3 hafta sonra 32 oluyorum doktorum nst çekileceksin dedi.