14 haftalığım miğde bulantım vs yok zaten olsa vicdanen derim ki bulantıdan dolayı yiyemiyorum .
şimdi kızlar sabah geç uyanıyorum 11 buçuk gibi o saate kadar vitaminlerimi almış olmam gerekiyor alamıyorum bir şekilde kahvaltı ediyorum o kahvaltı beni akşam 5 e kadar götürüyor bide akşam yemeği yiyorum ama böyle ızgaralar yeşillikler vs değil üzülüyorum beslenemiyorum yemek yeme kültürüm pek yok 😢😢 kuru yemiş kayısı kefir vs vs yemek gerek ama ben yapamıyorum nasıl açabilirim