35 haftalık hamişler , Heyecan var mı? Herşey tamam mı? Biz günleri geçiriyoruz çok şükür ama sanki uzadıkça uzuyor ucu yok gibi 😂😂🙈🙈 sezeryan mı yoksa normal doğum mu düşünüyorsunuz? Benim gebelik şekerim olduğu için doktor 39+0 a kadar doğuramazsan, alırız bebeği ya suni sancı ile ya sezeryan ile dedi. Sizde durumlar nasıl?