Smy238 [silindi] bizim de akrabamız bar komik biraz ama koymasanız benimki coşkun koymam dedim cocuk taşıyacak sonuçta
BegumIscanTunc Eminecetinkaya edis, Aden, Arel, kuzey, pars Alp ,uzay alp bizim listemiz bu şekilde sizede yardımcı olur belki
Smy238 Eminecetinkaya ya ilerde resmî yerler de falan kullanılıyo ya okulda falan ben dalga geçerler diye koymam dedim sonra bize sovmesin ama koyulur yani 🥰 yanına güzel bir isimle
Smy238 [silindi] hahaha iste bu esprililere maruz kalmasın yavrucak 😂😂 bizde coşkun coşmuş diyoruz hahahaa 😂😂 coşkuncan 😂
mmek_2014 Büyük oğlum Emir küçük oğlum Kağan. İkisinin isminde çok severek koyduk. Bunların dışında eren egemen selim isimlerini çok beğeniyorum.
mirzabebek-0121 Eminecetinkaya ben erkek olursa Ali Aren koyucam ismini Ali ismi çok güzel zaten biliyosnz Arenin anlamı da parlak kum tanesi demek ❤️