ogretmenanne16 sağlık ocağına gittiğimde takibimi yapan hemşire göbek bağı düşünce yıkanması gerektiğini söyledi fakat göbek bağı düşmeden yikanirsa göbek kısmının muhakkak çok iyi kurutulması gerektiğini vurguladı kan gibi birsey gördüğümde doktoruma muhakkak danışmamı istedi. Ama ben göbek bağı düşünce yıkamayı düşünüyorum