basakhanim tokluk 144 ise insülin başlayacaklarını sanmıyorum.
benim tokluk 217 çıkmıştı insülin kullanıyorum ve diyet yapıyorum ancak sınırda oluyor yediklerime hep dikkat ediyorum.
benim yaptırdığım yükleme 75likti.
50 lik de sınırda çıkarsa bazı hastanelerde 100lük yapıyorlar siz doktorunuz ne derse onu uygulayın ama 144 çok iyi 140-160 arası diye biliyorum ben.