Edahanli Merhabalar güzel anne adayları :) kimler şubat ayında tüp bebeğe başlayacak konuşalım destek olalım bilgilerimizi paylaşalım :) Ben medical park göztepe aynur erşahinde başlıcam daha önce giden, gidecek olan var mı? 💟
Sivasss Edahanli geçen hafta yumurtalarım toplandı canım kayseride yapıyorum bende 1 buçuk 2 ay sonra falan transfer olcam histeroskopi amelyatı ek olarak olcam sonra transfer
Sunny Edahanli ben varıım çarşamba başlıyoruz iğnelerimize inşallah🙏 Çok istedik çok bekledik olmadı umarım güzel bi süreç olur sonucu da yüzümüzü güldürür☺️
tk95 Edahanli İlk olarak Temmuz ayında yaptırdım tuttu ama kalp atışı duyulmadığı için 8. Haftamda kürtaj oldum şimdi ikinci denemeyi Şubat ayında yapacağız inşallah
Sunny Edahanli Nusyaa bugün iğnelerim başladı. Yumurta toplama ve transfer memorial ataşehir cem demirel olarak belirlendi yani burdaki doktorumla ona karar verdik🎈 Şuan 17-18 yumurta görünüyor %95 taze transfer yapamayız sana dedi. Bazı hastaların yumurtalarını daha az uyarıp nispeten daha az yumurta elde ediyoruz ve onlara taze transfer yapabiliyoruz rahim çok uyarılmadığı için ama kimi hastaya da yüksek doz verip çokça yumurta geliştiriyoruz şans çok olsun diye bu sebeple de rahim çok uyarılınca taze transfer sağlıklı olmuyor dedi. Bizim sebepsiz infertilite yani sebebini bilemediğimiz için çok yumurta uyarmayı tercih etmişiz. O sebeple 2 ay sonra transfer olabilirmiş. Şimdilik 2 adet gonalf 900 ile başladık günlük 225 pztesi tekrar muayene olucam. Değişik bi sürece girdik hayırlısı🙇🏻♀️
Edahanli Sunny İnşaallah canıımm mücadelemizin sonu güzel olcak inşallah 😊 hangi hastanede, hocada başlıcaksn canım
Sunny Edahanli Nusyaa Samsun’da başlıyoruz kendi doktorum Ercan Demir ile ama yumurta toplama ve transfer istanbulda Bülent Tıraş’a göndericek buradaki lab ve embriyolog içimize sinmediği için. Bu akşam regl oldum hayatımda bir günden fazla adetim gecikmemiştir ilk defa tam bir hafta gecikti düzgün çalışan vücudu bozdum resmen😁
Sunny Nusyaa aaa gerçekten mi gözünaydın canım nasıldı işlem sonrası ağrın oldu mu kaç yumurta toplandı? Sorum çok☺️
Edahanli Sunny Ya sorma bende yaptım onu 🤣 bu ay başlayacaktık regl dönemi 3 gün gecikti ki gün atlamam ki hep aynı saatte olur saat bile atlamam sonra yeter hastaneye git gel biraz dinlenelim diye şubat gidelim dedik bakalım şubat ayında nolcak tekrar bir amh testi fln yaptırcam şubatta bismillah dicez inş. 😊
Nusyaa Sunny sağol ağrı biraz oluyor tabi ama dayanışmayacak gibi değil yarım saat sonra hafifliyor. 9 yumurta toplandı bütün sorularını sorabilirsin ☺️
Burcu-ay Merhaba arkadaşlar bende uzun uraşlar sonunda tüp bebek anne adayıyım dilerim Allah tan kimsenin kucagını boş bırakmasın 🤲 ben ist altunzade bahçecide oldum
Edahanli Burcu-ay Merhabalar amiinnnn inşaallah. :) kaçıncı ayınızdasınız sorun neydi ilk denemede oldu mu bunlar çok değerli bilgiler yeni başlayanlar için 😇
Sunny Edahanli biz en son ekim sonu aşılama yaptık tutmadı ben 2 ay ara vermek istedim çünkü aylardır ilaç kullanmaktan doktora gitmekten çok sıkılmıştım. İki ay kendimi toparlamak istedim açıkcası toparlafım da biraz bu konuda baya takıntılıydım niye olmuyo niye niye diye kendi başımın etini yiyodum çünkü😁 çiçek gibi iki ay geçirdim alkol aldım filan kafamıza göre ilişkiler yaşadık takvime bile bakmadım çok iyi geldi bana bu ara psikolojim düzeldi gibi. Açıklanamayan inferilite bizim bu arada her trdaviyi denedik tüp bebeğe geldi sıra..
Burcu-ay Edahanli malesef ilk de olmadı devlet hastanesinde 4 denemem oldu 3. Gün embriyosu özelde ilk denememde tuttu 5. Gün embriyosu sorun eşimin sipermiyle alakalıydı doktor ve hastane labatuarı çok önemli tüp bebekte
Edahanli Sunny Evet insan git gel onu kullan bunu iç oldu olmadı o kadar yoruluyor ki bİzde o yüzden bu ay gitmeyelim dedik şimdi şubatta bismillah dicez canım inşaallah sen ben isteyen herkes güzel sonuçlar alır 😊
Edahanli tk95 Bizde ilk başlıcaz inşaallah beraber güzel sonuçlar alırız. 😊 nerede devam ediyosun kuzum tedaviye