Merhabalar arkadaşlar ben 5haftalik gebeyim ve doktorum sekerimin olduğunu söyledi bir çok şeyi yasakladı yememi ve ben çok fazla acikiyorum gece yarısı uyanıp yemek yiyorum bu durumdan nasıl vazgecebilirim ve aranızda gebeyken şeker hastası varmı varsa nasıl besleniyosunuz