Ozge_h 10.haftama girdim bugün iki saat önce kahverengi lekelenme gördüm hemen doktorumu aradım acile gidip iki tane iğne vermişti onları vurdurmamı istedi daha sonra tekrar baktığımda kırmızı renkte kanamam vardı ama çok değil acile gidip iğnelerimi vurdurdum.oksaparı bırakmamı istedi.şuan evdeyim uzanıyorum ilk gebeliğim ve ikiz umarım herşey yolundadır çok korkuyorum ağlıyorum sürekli 🥺🥺kan gün içinde kanamanın durması gerekli? İğne hemen etki eder mi?
Busra3509 Ozge_h hemen korkma sakin ol. Bu sure zarfında, ayaklarını uzat ve dinlen ayaga hic kalkma. Ayaklarn altına yastık koy dinlen.. Wc dısında kalkma. Kanaman asırı mı cok adet gibi? Veya parca gelyomu. Ozaman endise et dicem de az gelyosa korkma Hic ayaga kalkma
Gizmolata Ozge_h korkmayın benim 20. Haftaya kadar kanamam bigün var bigün yok oluyordu hergün hastanedeydim düşünün, yaklaşık 10 gündür hiç kanamam olmadı bitti bi şekilde, siz önleminizi almışsınız bol bol dinlenin asla iş yapmayın
Bebek-geliyor Ozge_h korkmayın strese girip üzülmeyin. gebelik başlarında kanama oluyor benim yerleşme kanaması oldu 11 gün sürdü genelde hemen geçmeyebiliyor ama kişiden kişiye değişir 13+5 de plasentam önde olduğu için yine kanamam oldu o zaman da 6 gün sürmüştü. Hep ilaç kullanıyordum o yüzden endişe etmeyin ilaçlarınızı düzenli kullanın ayaklarınızın altına yastık koyup dinlenin ayakta kalmayın. Sağlıkla gelsin 🐣
Ozge_h Busra3509 adet kanaması gibi değil az az geliyor yastık koydum ayağımın altına uzanıyorum teşekkür ederim Allah razı olsun umarım geçer bian önce
Ozge_h Gizmolata eşim asla yaptırmıyor zaten normalde de iş yapmadım ama evin içinde ister istemez hareket ediyordum.inşallah uzun sürmez ve geçer 🙏🏻
Busra3509 Ozge_h ne demek. Korkma bendede olmusdu O haftalarda zaten oluyor. Sen mumkun oldukca ayaga kalkma dinlen kanaman gecene dek. 🙏
Ozge_h Busra3509 tamamdır Teşekkür ederim hepimiz bebişlermizi sağ Salim kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
Ozge_h Gizmolata tamam ilk anlarda çok ağladım sonra düşündüm onlar daha çok etkileniyor diye kendimi telkin edip bol bol dua ediyorum
Ebruakn 15.haftamızdayız benimde hiç gelmezdi dün gece kanlı akıntı geldi bende korktum çok doktor bazen olur artarsa hemen gelin dedi dinleniyorum rabbim bebişlerimizi bize bağışlasın sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
Ozge_h Bebek-geliyor teşekkür ederim şimdi lavaboya gittiğimde peçeteye küçük pıhtı parçası gibi birşey geldi işte şimdi durum daha kötü demek değil mi?
Bebek-geliyor Ozge_h o gelen pıhtı ile hastaneye gidin bir baksın doktorunuz ve hastanedekiler umarım korkulan değildir rabbim zorunuzu kolaylaştırsın..