Ecos123 Bu beklemek ne kadar zor mus 22 haftaligim çok şükür gayet iyi çok da güzel tekmelio kizcemm anasının güzeller güzeli kızı tek dileğim sağsalim kucagima alım insl beklyrm seni güzel kızım benim 😍😊😊😊
150_gelartik Ecos123 ben de 24 haftalığım bi an önce gelse de sevsek diye bakıyoruz. Benim ki de kız çok hareketli. Sizinki de öyle mi
Ecos123 Minnosunannesiii valla 12 .haftada başladı ultrasonda durduğu yerde durmuo bide kendini saklio yicem ya😍
seymabykn 26+4 haftalığım beklemek artık zor geliyor bi an önce kavuşup da kokusunu içime çekmek istiyorum bende prenses annesiyim 🥰
150_gelartik Ecos123 dün gece uyutmadı resmen büyüdükçe daha sert olacak tekmeler sanırım. o zaman napcaz bilmem minnoşumla 💖
Minnosunannesiii Ecos123 yaa maşaallah canım ben 21 hafta bitecek daha hissetmiyorum çok söyleme valla nazara gelir ☺️
Minnosunannesiii Ecos123 doktorum dedi 18ila 24 hafta arasında hissedersin baloncuk patlıyo gibi bişey oluyor göbek deliğimin altında bide yemekten sonra midemin alt kısmında birşey titriyor ama önüdür değilmidir bilmiyorum