eCeCik Biricigim bende şu an yaşıyorum bol su iç bebeğe bişey olmuyor biraz ağrın oluyor o kadar ama dayanılamayacak gibi değil korkulacak bişey yok canım
Deletedmom15257 Biricigim bebeğe zarar vermezde biz çok çekiyiz cnm ağrı oluyor boll boll su iç geçer inşallah benim bu ay baktım idrarda çıkmadı ama 4 aydır her ay vardı inşallah geçmiştir günde 2 lt fazla içmeye zorluyorum bazen 3 yapıyorum
Biricigim Deletedmom15257 bende elimden geldiğince içiyorum arada idrarında kaçıyor anlamıorum çok azcik sağlıklı olsun da genişler ınsallahh analar çeker🙂
Biricigim Kubrq içiyorum 3 litre limomatada yaptım içiyorum sizde için çok faydası varmış ınsallah iyi oluruz
MerveKrlngc Biricigim Ben de taş düşürmüştüm bi zararı olmuyo bebeğe ama anne çok ağrı çekiyo 6 sise serum yedim ben düşürmek için. Geçmiş olsun Allah acil şifalar verdin inşallah canım...
Biricigim MerveKrlngc tâşda en zoru gerçekten anne olabilmek kolay degilmis her geçen gün daha iyi anlıyorum allah yardımcımız olsin
BurcuSiratas Biricigim ben taş düşürdüm canım hem de ilk aylarda bol bol su içip merdiven inip çıktım. Sen de düşük tehliken yoksan merdiven inip çıkabilirsin
eCeCik Biricigim hiç bişey yok tahlil yaptırdım işte su iç dedi bide bi ilaç ismi verdi sancın çpk olursa iç dedi o kadsr sıkıntılı bi durum yok
Babytmr Bendede idrar testinde çıktı ben hissetmedim ztn değerde çok yüksek değildi doktorum bol suyla birlikte bide yoğurdun suyunu içmemi söylemişti faydası oluyomuş 27 haftalığım buarada