Minaerol Merhabalar ben 24.haftaya yeni giriş yaptım bu haftaya kadar bebeğim gayet hareketliydi ama 2 gündür çok nadir kıpırtılarını hissediyorum neden bilgisi olan varmı ? Bir sorun olabilirmi ?
kelebekannesi01 Minaerol bende 24. Haftamdayım salı günü kontrolüm vardı doktorum hareketler düzensiz olabilir 1-2 gün hissetmediğinde olabilir dedi. İçiniz rahat olsun sizinde 🤗
Minaerol kelebekannesi01 ya çok teşekkür ederim sağ olun 🙏🏻 Hemem pimpirikleniyorum ben evham yapıyorum :(
kelebekannesi01 Minaerol rica ederim hayırlısıyla sağ sağlim kucağımıza alırız inşallah🤲🏼 siz yinede çok tedirgin oluyorsanız tatlı çikolata yiyip uzanın o zaman hareketlerini daha çok hissedebilirsiniz