fasafi ben yumurtlama günümü biliyordum. O yüzden 3+5ken kan testi vereyim dedim belirti falan yoktu sadece öyle vermek istedim değerim 1000ndi erken döllenme olmuş. Doktoruma sorduğumda erken döllenmeyi şöyle açıkladı. Genelde biz 14.gün yumurtlamayı normal kabul ederiz ve o zamanda olan gebelikşer son adete göre aynı tarihlerde ilerler. Ama yumurtlamayı daha erken görenlerde (benim 10.gün) son adete göre biraz önde gidiyor dedi. Mesela benim hep 4 gün önde gidiyor son adete göre. Umarım anlatabilmişimdir.