vildankocc Herkeze merhabalar arkadaslar sızlere kucuck bısey sorcam bebegı 3 4 aylık olupta hamıle kalan ve ılk bebegını emzıren anneler varmı (ek gıda alan bebeklerden bahsetmıyorum) eger varsa kılosunda bı düşme yasadınızmı ?
LinaNaz vildankocc yani çok önemli bir şey yoksa zaten 4 5 ay indirebilirsin O zaman da ek gıdaya geçmiş olur Ben de emzirirken hamile kaldım ama benim 10 Aylıktı bebeğim
Ela2020 vildankocc 1 ay sonra falan ek gıdaya başlayıp destekleyebilirsiniz bence sanmıyorum zayıflayacagını
Deletedmom27 vildankocc kızım 5 aylıkken hamile kaldım o sira bilmiyodum ama kızım içmemek için direniyodu sonra kusuyodu..öğrendikten sonra tadına baktım gerçekten berbat tattaydı kestik mecbur sütten..herhangi bi gelişim sorunu yaşamadık
MerveAkty vildankocc benim kızım 6 aylık bende 12 haftalık hamileyim kilo normal gidiyor şimdilik tadimlara da başladık bu arada 🙂😊 bakalım önümüzdeki aylar nasıl olur
vildankocc MerveAkty ıste aradıgım sensın 😍 nasıl gecıyo sutunun tadında falan bozulma oldumu ya ben kılo almaz zayıflar dıye kokruyorum calaha ne yalan soyluyım
MerveAkty vildankocc ben ara ara bakarım sütümün tadına daha bi değişme olmadı bebiş de de bi zayıflama yok çok şükür 😁 en son doktora gittiğimizde 2. 10 haftalikti ve kızımın kilosu da yerindeydi bakalimbi sonraki muanede doktorumuz ne dicek 😁
vildankocc Ela2020 cok yazı okudum hatta bırı sey yazmıs benım doktorum emzır ama bebegıne sadece su gıder demıs yanı yaramaz sut demıs bı doktor bunu dıyosa dedımkı heralde bı dogrulugu vardır bende sıze sorayım belkı vardır etrafında boyle duyan dıye 😌