Cnsasln İkili test sonucunuz ne zaman öğrendiniz. Hastaneye giderek mi sonucu aldınız yoksa e-nabız a düştü mü
Seyma2861 Cnsasln bende orda yaptırdım ikili test sonucu hem e nabıza geç düşüyor, hem grafik olduğu için zaten ordan bakılmıyor. Hastaneye gidip ordan Alman gerekli
Cnsasln esraizmirli bana bir numara verdiler laboratuvar sonuçlarını alabilirsiniz diye. Hastanenin sayfasından bakıyorum çıkmamış olarak gösteriyor
esraizmirli Cnsasln o verdikleri numara kan testi sonuçları canım rapor olması lazım onuda direk hastaneden alıyosun