Ecemozsari Herkeze merhaba anneler bugun sabah suyumun gelmesiyle birlikte doguma alindim fakat bebegimin solunum sıkıntısı var ve kuvezde yatiyor lutfen dualarinizi esirgemeyin oglum icin tesekkurler 🙁
Erkekannesiiii Ecemozsari insallah bi an once sagligina kavusur🙏🏼 Dogum icin ozellikle yaptiginiz bisey oldu mu?
EmineGneDemir Ecemozsari geçmiş olsın canım sağlıcakla çıkarsa küvözden evinize gidersiniz. Aslında 37. Hafta gayet iyi benimde erken Doğum riskim vardı 36 ya giriyoruz korkum geçti diye seviniyordum ama 37 de solunum sıkıntısı da oluyor demekki 🙁
Drngrkm Ecemozsari hem hayırlı olsun, hem geçmiş olsum canım. İnşallah en kısa zamanda evine, yuvasına, yatağına gelir miniğiniz 🙏🏻🙏🏻
Ecemozsari Erkekannesiiii hayir suyum geldi gece azar azar sabahta aldilar sezaryen ameliyatına kuzum
Ecemozsari EmineGneDemir evet bebegim 3 kilo dogdu fakat solunum skntisi nedeniyle gozetim altina alindi
Ecemozsari Babyboymom aminn kuzum insalah hepimizi yavrularimiza kavustursun rabbim su mubarek gunlerde
MuratZeynepDiner Ecemozsari anladım canm Rabbim sağsalim kavustursn sizi birşeyi yoktur en kısa zamanda cıkar kavusursn bebeğine
fatos2404 Ecemozsari Canım yanlış anlaşılmak istemem ama sanki bebişlerimizi kuvoze almak için bahane arıyolar. Allah yardımcın olsun inşallah biran önce dizinin dibine gelir 🙏🤗💕
Gizemvencoglu Ecemozsari Çok geçmiş olsun tez zamanda sağlığına ve de annesine kavuşsun inşallah 🙏🏼🙏🏼