adm bu kadar yorum yapılmış başlık açıkmış çok güzel ama yüzde kaçı formun amacına uygun bilgi içerikli ki? İnsanlar bebeğim sayfasındaki günlük bilgileri bile takip etmiyor. Şunu kabul ediyorum gündelik konular, bireysel sorunlar vs de konuşulabilir ama asıl amacın önüne geçmeden olması gerekir. Burası kadınlar klubü değil gün odası sitesi değil bir anne bebek gelişimi form sayfası. Açılan başlıkları takip ediyor olsanız faydasız başlıkları blokluyor olsanız daha amacına uygun bir form oluşturursunuz. Geçtiğimiz günlerde bir don meselesi vardı üzerine sayısız başlık açıldı ve konuşuldu ancak formda bebek gelişimi, gebelik, sağlık gibi konularda sınırlı sayıda yorum oluyor ailevi sorunların bireysel sıkıntıların konuşulduğu başlıkların yüzlerce yorum alması ön planla olması bence büyük bir sorun formun amacını saptırıyor.