Merhaba, rahmin kalp şeklinde, 2 farklı doktora görünmüştüm biri erken doğum olabilir biri bir sakıncası yok demişti. Rahmi bu şekilde olan anneler tecrubelerinizi paylaşır mısınız, hamilelik süreci nasım geçti nelere dikkat ettiniz, düşük veya erken doğum tehlikesi yaşadınız mı ?