2melek_annesii RumeysAAT oğlumda 7+3 de duydum ama ilk kez o zaman ultrasona girmiştim bunda da gitmedim yine aynı sekilde 7 yi gecince gitcem ilk kez 😊
RumeysAAT Brs34 bende 6. Haftadayım su an dün doktor boş gebelik olabilir normalde duymamız lazım dedi çok üzüldüm stres oldum bundan 7 ay öncede dusuk yapmıştım, bende 2 hafta sonra başka dr gidicem inşallah duyarım 😔
RumeysAAT Kayabebekk Elf_ars ben de şu an 6. Haftadayım dün doktor boş gebelik olabilir dedi bende 2 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum belki duyarım diye 😔
Brs34 RumeysAAT öncelikle stres olmayın endişenizi çok iyi anlıyorum bende korkarak gitmiştim. Ama geç döllenmeden dolayı 9. Haftaya kadar duyabilirsiniz güzel şeyler düşünün. Doktorun boş gebelik vs demesi de çok yanlış bir yaklaşım sonuçta daha 6. Haftadasınız🙏🏻 Dualarım sizinle🧡
Esrasen RumeysAAT Ben 8.haftada duyabildim ya öyle duymamiz lazımdı falan demesi de doktorun stres sebebi resmen 🙄