Merve_t Sizlerde benim gibi sabırsızlanıyor musunuz kizlar . 39 olduk hala bizden ses çıkmıyor sanci falan da yok .
Edasinanece Merve_t evet canim benimde 38+5 ne şancı var ne ağrı var biran önce kucagimiza almak nasil olur insallah🤗🤗
deletedmom351 Merve_t Ah aynı dert 😔 O kadar rahatsız oldum ki yatamıyorum artık bir an önce doğurmak istiyorum o da hiç gelmek istemiyor çatı muayenesi oldum sıfır açıklık dedi haftaya kadar bekliyoruz bakalım olmazsa açılma suni sancı 😟😟😟
HaticeKutlu Benimde son 10 gün kaldı ama bakalom gününü dolduracak mı geçirecek mi sancı ağrı nedir neler olacak çok merak ediyorum 😅akşamları sadece karnımda gerilme sertleşme oluyor rahşm kasılmalarından mı bebek yeri daraldı ondan mı çok da rahat sayılmayız
Merve_t IlkerrSonglFuratt benim de oluyor bazen ama benim onda bile canim çok yandı Rabbim güç versin
Nevinn Merve_t canım 3 haftadir alttan muayene ediyo bebeğin kafası aşağı inmemis rahim yumuşamamış diyo öyle olunca da sezeryana almam gerek diyo şimdiye kadar inmesi gerekirmiş aslnda bende hiç sezeryan istemiyorum ama
deletedmom351 Merve_t Kendi sancın gelmezse suni sancıya olumsuz bakma bence çoğu sıfır sancıyla gidiyor suni sancı yiyip doğuruyor. Tabii kendi sancın kadar hafif değilmiş daha sancılı oluyormuş aksine bazıları suni sancıyı bile çok az hissediyormuş
Merve_t deletedmom351 aynen biraz bünye ye bağlı sanırım. Hissetmeyenler de oluyormuş. Hayırlısı olsun canim hepsini deniycez artık 😀