Canım gebelik şekerinin kilo ile doğrudan ilgisi yok, tamamen genetik yatkınlık ve hormonlar ile alakalı. Değeriniz açlık için yüksek çıkmış. Normalde 95 in altında olmalıydı. Bende de gebelik şekeri çıktı, hatta 16. Haftadan beri diyetteydim çok dikkat etmeme rağmen sınırlarda çıktı, düşüremedik değerleri. şu an insülin kullanıyorum. Diyetisyene yönlendirecektir doktorunuz, bir de düzenli takip etmeniz için ölçüm cihazı yazar. Diyetle düşmezse insüline başlatır. Stres yapmayın hiç, dikkat ettikten sonra genellikle normale dönüyor.insüline bile gerek kalmıyor çoğu kişide. Doğumdan sonra da geçiyor zaten.