NeslihanDuz Arkadaşlar hamile olduğumu yeni ögrendim tahmini 1 aylık kadar var pazartesi günü randevum var detayları ozaman öğreneceğiz ama çatlak kremi için önerilerinizi almak istiyorum 🤭❤️
sumeyye60 NeslihanDuz Hayırlı olsun 🙏 aydan itibaren Lierac kullanıyorum 29 haftalık olacağız yarın, 11 kilo aldım ve şükür şimdiye kadar çatlama olmadı.
brc_srmn NeslihanDuz doktorum lierac ya da mustelayı önerdi canım ben de lierac aldım, ama her zaman onu kullanmayı düşünmüyorum arada da hindistan cevizi yağı sürmeyi düşünüyorum 🤗
Armin-Guney Incia balsam kullandım hamileligimin ilerleyen haftalarında basladim . Öğrendiğim gibi bebe yagina başlamıştım. İlerledikçe balsam , bebe yagi , kantoron yagi dönüşümlü olarak kullandım. Doguma 5 gun kaldi suan hic catlagim yok