Merhabalar Mart’ta kürtaj oldum sonrasında adet kanamam da bi sıkıntı olmadı ağustosta düşük yaptım ondan sonra kanamalarım azaldı aslında kadın doğum doktoruna söyledim kürtajdan sonra sıkıntı olmadığına göre düşükten sonra olmaz müdahele yok dedi rahim filmi gereği falan duymadı ama merak etti yaşayanlar mı diye