19 gün önce spinal sezaryen oldum çok rahattı. Hiçbir acı hissetmedim sadece bebegi çıkarırken çekiştirmeleri hissediyorsun saniyelik bir olay. 5 dk içinde bebegi çıkarıyorlar zaten. Benimki gayet güle oynaya geçti. Hatta ameliyat sırasında anestezi doktoruyla şakalalıyorduk bebegin göbek adı benim adım olsun diye. Tek sıkıntım spinale baglı baş ve boyun ağrısı oldu bir kaç gün.