Seyma07_ Hepinize merhabalar iyi haftasonları 10 haftam kaldı doğuma kızisim önerisi alabilir miyim ? asel ismini beğendik eşimle yalnız yanına bir isim bulamadık 😞
Gizmolata Seyma07_ bence asel tek başına çok güzel bir isim ben tek isimciğim biraz🥰 yanına bir isim gelirse güzelliği yarıya inicek ismin
HtcByz Bizde eşimle ‘İsra, Sare, Erva, Bilge, Gülce, Mihran ve Zahra’ isimlerini beğendik eşimle şuanlık da ‘İsra Bilge’ katmayı düşünüyoruz bakalım değişmezse 🤩
Seyma07_ Minisannesi2904 bizde düşündük şuan siz diyimce daha da hoşuma gitti Bebekbekliyoruz Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin