Benimde 7. Haftamda başlayıp 12. Haftaya kadar sürdü lekelenmelerim bu süreç içinde devamlı yatıp günde 3 defa progestan içip ve haftada bir pruluton iğne vurulmuştum yerleşme kanamalarının 3 ayı doldurana kadar devam edebileceğini söylemişti doktorum
Ama herkesin durumu farklı olabiliyor tabi ki siz kontrole gidip kendi doktorunuzun görüşünü mutlaka alın