15+2 haftalığım ve geçen hafta idrar yolu enfeksiyonu şikayeti yaşadım antibiyotik kullandım ve tekrar dünde dahil olmak üzeri iki gün boyunca akıntım oldu açık kahverengi ve kırmızı akıntı çok çok az ama idrar yaparken kasık ağrısı yaşıyordum aranızda bu durumu yaşayan var mı ne yapmamız gerekiyor su dışında 🙏🏻 pazartesi tekrardan idrar tahlili vermem gerekiyormuş 🙏🏻